Ремонт лазерних принтерів і БФП

Сьогодні неможливо уявити роботу офісу без принтера. Принтери впевнено ввійшли у наше повсякденне життя, стали незамінними помічниками на роботі та вдома. Сьогодні в кожному офісі й у багатьох квартирах є принтер або БФП (багатофункціональний пристрій).

Трохи історії

Ремонт лазерних принтерів і БФПНайперший принтер з’явився у 1834 році в Англії, його творцем був математик Чарльз Беббідж. Це була громіздка конструкція, що важила близько 5 тонн, і зовсім не схожа на нинішні принтери. Лазерний принцип друку з’явився наприкінці 1930-х років. Він ґрунтувався на електрографічному методі друку, винайденому американцем Честером Карлсоном. Цей принцип застосовувався в перших копіювальних апаратах. А в 1969 році фахівці компанії Xerox знайшли спосіб перетворити копір на принтер.

Ремонт лазерних принтерів з гарантією

На сьогодні принтер і БФП – це найширше використовувана офісна техніка після комп’ютерів. Тому його вихід з ладу може зупинити роботу будь-якого офісу.

Якщо у вас виникла проблема з принтером (ксероксом, БФП), принтер не тягне папір, застряє папір в принтері, блідий друк, смуги при друці, принтер не вмикається, наші фахівці допоможуть розв’язати вашу проблему максимально швидко та комфортно для вас.

Одним із пріоритетних напрямів нашої компанії є обслуговування і ремонт офісної копіювально-розмножувальної техніки: принтерів, копіювальних апаратів (ксероксів), багатофункціональних пристроїв (БФП), факсів. Ми ремонтуємо техніку таких виробників, як Hewlett Packard, Canon, Xerox, Samsung, Brother, Toshiba, Ricoh, Gestetner, Sharp, Konica Minolta, Panasonic та ін.

Переважно ми ремонтуємо техніку в майстерні сервісного центру. Причин для цього декілька: ви заощаджуєте гроші на виклику сервісного інженера, отримуєте більший обсяг послуг за ті ж гроші, оскільки принтер розбирається і очищується від пилу та бруду на станції стисненим повітрям плюс за допомогою пилососа (на виклику лише пилосос), очищується оптика блока лазера, змащується механіка. Також скорочуються терміни ремонту, оскільки у 80% випадків з першого разу принтер неможливо полагодити, потрібне замовлення запчастин і, відповідно, повторний виклик інженера. Доставку до сервісного центру ви можете здійснити самі або скористатися послугами нашого кур’єра. Якщо принтер або копіювальний апарат неможливо транспортувати до сервісного центру, наші інженери виконають ремонт у вас на місці.

ВАЖЛИВО: СТРУМЕНЕВІ ПРИНТЕРИ ТА БФП НЕ РЕМОНТУЄМО !

Чи можна самостійно визначити причину несправності принтера та вирішити проблему, не звертаючись до фахівців?

Ремонт лазерних принтерів і БФП

Доки принтер працює так, як вам треба, жодних проблем не виникає. Але коли з’являються неполадки, то виникає необхідність пошуку причин збоїв у роботі. Причому якщо принтер взагалі не працює (не вмикається, наприклад), то люди часто відразу несуть його в ремонт. А коли неполадки мають тимчасовий характер (наприклад, принтер періодично не тягне папір, або папір періодично застряє всередині), то на проблему або намагаються не зважати, або шукають причину збоїв у роботі самостійно.

Але чи можна самотужки визначити причину неполадок і зрозуміти, як їх усунути? Переважно виявити проблему вдається, якщо поломка очевидна (наприклад, механічне ушкодження), або якщо принтер видає повідомлення із зазначенням несправності або код помилки. Інформацію про таку поломку можна знайти в інтернеті. Деякі нескладні неполадки можна усунути самостійно. В інших випадках визначити проблему вдасться тільки після проведення діагностики. Діагностику має виконувати фахівець. Людині, яка не має уявлення про внутрішню будову та принцип роботи принтера, це не під силу.

Проблеми, що найчастіше трапляються, і шляхи їх вирішення

  1. Принтер не тягне папір: відкрийте кришку, витягніть картридж, витягніть лоток для паперу, подивіться, чи не потрапив усередину обривок паперу або чужорідний предмет, якщо є доступ до ролика подання, протріть його серветкою, змоченою очисним засобом «Містер Мускул» або водою (не рекомендується використовувати спирт). Перевірте в лотку правильність встановлення обмежувачів формату паперу. Якщо проблему не усунуто, зверніться до сервісного центру.
  2. Застряє папір у принтері: відкрийте кришку, витягніть картридж, витягніть лоток для паперу, перевірте в лотку правильність установлення обмежувачів формату паперу, подивіться, чи не потрапив усередину обривок паперу або чужорідний предмет. Якщо ні, зверніться до сервісного центру.
  3. Принтер видає повідомлення про заминання паперу або неправильний формат паперу, при цьому папір у принтері не застряє: перевірте налаштування форматів паперу в принтері та на комп’ютері, вони мають бути однаковими. Наприклад, якщо на принтері в налаштуваннях виставлено формат паперу LETTER, а з комп’ютера відправити на друк А4, принтер видасть помилку. Якщо в налаштуваннях усе правильно, а повідомлення все одно з’являється, зверніться до сервісного центру.
  4. Блідий друк, смуги на зображенні: замініть картридж. Якщо проблема залишилася, зверніться до сервісного центру.
  5. Принтер не вмикається: підключіть принтер в іншу розетку, змініть шнур живлення. Якщо проблема залишається, зверніться до сервісного центру.
  6. Принтер не друкує з комп’ютера, комп’ютер «не бачить» принтер: переустановіть драйвер, перевірте підключення USB-кабелю (вийняти/вставити роз’єм на принтері та на комп’ютері), змініть USB-кабель, підключіть принтер до іншого комп’ютера. Якщо проблема не вирішується, зверніться до сервісного центру.

Ви також можете зателефонувати до нас за номерами (044) 594-90-64 або (067) 468-68-98 і отримати безкоштовну консультацію. Якщо є можливість розв’язати проблему в телефонному режимі, ми обов’язково допоможемо її вирішити.

Як працює наш сервіс

Після того, як ваш копіювально-розмножувальний апарат потрапляє до нас у майстерню:

  1. Ми проводимо діагностику (виявляється причина поломки, здійснюється оцінка вартості й термінів виконання ремонту).
  2. Погоджуємо з вами вартість і терміни ремонту.
  3. Отримавши вашу згоду, виконуємо ремонт.
  4. Після завершення ремонту ваш апарат проходить усі можливі тести й суворий контроль якості.
  5. Після оплати ви забираєте пристрій з ремонту.

У високій якості наших послуг ви можете переконатися особисто. Всі наші фахівці пройшли навчання і мають великий досвід у виконанні ремонту оргтехніки.

Клієнти нашої компанії завжди можуть розраховувати на бездоганний сервіс та індивідуальний підхід у роботі сервісних інженерів і обслуговуючого персоналу компанії.

Несправність та її можлива причина

Блідий друк:

Перша причина, трапляється найчастіше – картридж (знос і втрата властивостей фотобарабана, знос і втрата властивостей вала первинного заряду, пошкодження дозувального леза). Для перевірки можна встановити в принтер інший картридж.

Друга причина, трапляється рідше – запиленість оптики лазера. В такому випадку краще звернутися до фахівця.

Третя причина, трапляється дуже рідко – проблема з високовольтним блоком або з валом перенесення зображення. Рекомендується звернутися до сервісу.

Білі поздовжні смуги:

Перша причина – закінчився тонер у картриджі, потрібно замінити картридж або заправити.

Друга причина – запиленість оптики лазера, звернутися до фахівця.

Чорні поздовжні тонкі смуги:

Проблема в картриджі – ушкодження фотобарабана або леза очищення, потрібен ремонт картриджа.

Чорні поперечні смуги з чіткими краями, можуть бути різної ширини, повторюватися хаотично або з однаковим інтервалом:

Проблема в картриджі – високовольтний пробій фотобарабана або вала первинного заряду, або те й те одночасно. Потрібен ремонт картриджа.

Поздовжня змазана смуга, зображення розмазане, підозрілий шум під час роботи принтера, іноді принтер починає рвати край аркуша:

Причина – розрив термоплівки вузла закріплення, характерно для принтерів Hewlett Packard і Canon. Дуже часто користувачі заплющують очі на цей дефект і продовжують друкувати, це призводить до ушкодження гумового вала печі і, відповідно, до подорожчання вартості ремонту. Рекомендується звернутися до сервісу.

Принтер не затягує папір з лотка:

Перша причина – забруднення або знос ролика подання паперу. Потрібна або очистка, або заміна ролика подання паперу.

Друга причина – неправильно виставлені планки-фіксатори паперу в лотку. Для усунення необхідно правильно виставити формат паперу в лотку.

Третя причина, трапляється нечасто – поломка механізму привода ролика подання паперу. Рекомендується звернутися до сервісу.

Принтер захоплює по кілька аркушів паперу:

Причина – знос сепаратора паперу. Потрібна заміна сепаратора.

Найменування Профілактика Ремонт 1-ї категорії Ремонт 2-ї категорії
Принтери лазерні монохромні, формат А4 300 135– 260 280– 750
Принтери лазерні монохромні, формат А3 400 150 – 270 300– 900
Принтери лазерні кольорові, формат А4 400 150 – 270 330– 940
Принтери лазерні кольорові, формат А3 500 180 – 390 400– 1140
Принтери матричні, формат А4 400 150 – 270 300– 900
Принтери матричні, формат А3 500 165 – 360 300– 900
БФП лазерні монохромні, формат А4 390 135– 360 300– 900
БФП лазерні монохромні, формат А3 600 180 – 390 400– 1140
БФП лазерні кольорові, формат А4 530 180 – 390 450 – 1250
БФП лазерні кольорові, формат А3 660 180 – 390 500– 1450

Найменування Ціна
Перепрограмування (прошивка) монохромного принтера, БФП Xerox, Samsung, що дозволяє використовувати перезаправлені картриджі від 1200
Діагностика в сервісному центрі (в разі подальшого ремонту) безкоштовно
Діагностика в сервісному центрі (в разі відмови від ремонту) від 400
Діагностика на виклику від 1200
Виклик інженера в межах Києва 360
Виклик інженера в передмістя Києва до 5 км 540
Виклик інженера в передмістя Києва понад 5 км Ціна договірна

Ціни в грн з урахуванням ПДВ – 20%

Профілактика передбачає роботи з підтримки апарата в робочому стані, поверхневе очищення механізмів і роликів від пилу та бруду.

Ремонт 1-ї категорії – роботи з заміни запчастин, пов’язані з неповним розбиранням/складанням апарата, змазка, нескладний ремонт механізмів апарата без заміни запчастин, регулювання/налаштування якості копії.

Ремонт 2-ї категорії – роботи з заміни запчастин, пов’язані з повним розбиранням/складанням апарата, змазка, складний ремонт механізмів апарата без заміни запчастин (зварювання поламаних вузлів і деталей корпусу), ремонт електронних компонентів, усунення дефектів, що періодично проявляються.

До вартості послуг запчастини не входять і оплачуються окремо.

Гарантія на виконані роботи з ремонту та на замінені запчастини – 3 місяці.